Jun 4, 2011

akhirnya...

selawat dan salam atas kalian dariku pencintamu...
Alhamdulillah, segala puji ke atas tuhan rabb, pencipta ruang dan masa, pemilik segala eksistensi dan esensi yang kemuliaannya tidak berpenghujung, yang tidak memerlukan kepada sesuatu apapun. Syukur, setelah berlalu beberape waktu, akhirnye aku dpt mencarik ruang dan peluang untuk meneruskan agenda blog aku yang da tertangguh beberape lame ni. Aku ni bukan ape, aku x suke buat keje dalam kesuntukan waktu. Kalau aku rase mase tak cukup untuk buat satu-satu bende, aku tak buat. bile ade cukup mase dan ruang, baru la aku buat.ha, skang mase dan ruang terbentang luas untuk aku. Selepas 3 taun aku bersusah payah membanting otak kat unibersiti, finally abes gak.skang aku tengah praktikel kat perak, tak yah tau la kat ne. dan praktikel kat tempat gomen ni, walaupon takde elaun, tapi keje tak banyak, so bekoyan-koyan la mase terluang aku yang bole aku curahkan untuk menulih blog ni..

Ape pon, I’m back, I’m live, and I’m gonna bring the light to those who darkness has befall them.


Tujuan aku buat blog ni bukan nak meraban teben (kate orang perak tempat aku praktikel) tapi dengan suatu matlamat. Matlamat aku adelah nak memulihkan balik kesatuan manusia yang da semakin pudar. Insya allah, slowly but surely, blog ni akan berkembang dan terus berkembang, mencari sesiapa yang sematlamat ngan aku untuk same2 berjuang. Dan sedikit reminder untuk sesape yang membace, aku pemegang ijazah sarjana muda, dan aku menulis mengikut ilmu kat paleotak aku, tak lebih tak kurang. So kalau ade pak-pak master or phd nak memperbetulkan tulisan aku nanti dengan fakta yang boleh diberi pertanggungjawaban, adalah sangat dialu-alukan. Pertukaran buah fikiran adalah sangat digalakkan. Komen2 ilmiah bukan komen kak kiah (baca: emosi) adalah sangat di anjurkan.ok.jelas.

Ok lah, next post, kite start dengan perbahasan berat.ala-ala sokratik sket. Kepade readers, bace la banyak2 bole share ilmu tu. Aku pon nak bace satgi.kendian post, pastu tggu ilmuan2 bloggers untuk komen. Sekian dulu lah, nak masak jap, perot lapar plak. Babai.
















p/s: name je next post, bukan lame pon, jap g aku post la yg second plak.

No comments:

Post a Comment